Az Ágens társulat fennállása óta dramaturgiai, szcenikai kísérleteket és tanulmányokat folytatott. Leggyakrabban az idő problematikájával foglalkoztunk, s annak térbeli megjelenítésével (Purcell piknolepszia 2004, Millenáris Teátrum, A legjobb alternatív előadás díja – Fővárosi Kulturális Bizottsága), hol a szerelem mibenlétével (plastic-fantastic-bombastic (A Kékszakállú története) 2006, Budapesti Őszi Fesztivál), hol Mozart zenéjének és korabeli zenei megítélésének vizsgálatával, a művészettámogatás struktúrájával (aqua toffana – 2006, Budapesti Tavaszi Fesztivál-MÜPA), Deus tardat (2007 Az igazi da Vinci kiállításon, MODEM, Debrecen; Thália Színház), Ipsum (2008 Természetes Vészek Kollektívával kooperációban, MU Színház; XIV. Alternatív Színházi Szemle, Debrecen; "euro-scene Leipzig" Kortárs Európai Színházi Fesztivál, Lipcse), Ira – düh – (2008 Mu Színház; AKKU; Thealter International, Szeged; XV. Alternatív Színházi Szemle, Debrecen), Fatum (2009 MU Színház), Ódium-art akciók (2009), Szodoma után (2010 Kiscelli Múzeum, Fogasház), gens sana-dalok - Ép nép-dalok – (2010 Évadnyitó Fesztivál, Andrássy út), Basium (2010 Írók Boltja), Olvasószolgálat (2010 Fogasház, Írók Boltja), Szakravató opera (2010 MODEM, Debrecen), nőInTime (2011, Fogasház, Budapest), Egressy Zoltán Baleset (2011, Írók boltja, Kortárs Dráma Fesztivál) előadásokat hoztam, hoztuk létre e koncepció nyomán. Minden előadásunkban a zene, tánc, szöveg, látvány egyenértékű együtthatóként működött.
Szólj hozzá!