Gyakran ismételt kérdések
Problémát észleltem a jegyvásárlásnál mit tegyek?
A jegyértékesítést az Interticket illetve a Ticket Express hálózatán végezzük. Amennyiben bármilyen probléma történik a jegyvásárlás folyamán kérjük keresd fel az érintett jegyértékesítő hálózat ügyfélszolgálatát.
Miért nem látom a régebbi eseményeket?
A koncert.hu oldalon kimondottan arra törekszünk, hogy a legnaprakészebb információkat tárjuk elétek. Ennek okán a régebbi eseményeket nem is listázzuk, így biztosan csak olyanokat találhatsz amikről még nem késtél le!
Miért nem tudom aktiválni a feltöltött tartalmakat?
Az aktiváláshoz megbízható partnerré kell válni. Ehhez töltsd ki teljes mértékben az adatlapodat, majd jelezd ügyfélszolgálatunknak, hogy szeretnél megbízható partnerrá válni. Kérjük, csak akkor jelezd szándékod, ha már legalább 5 eseményt, előadót vagy helyszínt kifogástalanul feltöltöttél.
Hogyan tölthetek fel előadót, eseményt, helyszínt vagy hírt az oldara?
A feltöltés teljesen ingyenes mindössze regisztrálnod kell hozzá az oldalon a feltöltés menüre kattintva.